26 sierpnia 2015

URL Song TAG

Ogólnie zostałam nominowana do paru TAGów. Na razie jednak postanowiłam zrobić tylko jeden, do którego nominowała mnie WinterTea. Resztę również zrobię, ale przy innej okazji. Zasady są wyjaśnione na tym obrazku, ale w skrócie powiem, że chodzi o to, aby do każdej litery znajdującej się adresie dopasować tytuł piosenki.

PARZYDEŁKA

P jak "Poison" - Alice Cooper

A jak "American noise" - Skillet

R jak "Runaway" - Bon Jovi

Z jak "Zombie" - The Pretty Reckless

Y jak "You are the one that I want" w wykonaniu Johna Travolty i Olivii Newton-John z musicalu "Grease"

D jak "Dammit, I changed again" - Offspring

E jak "Enemies" - Shinedown

Ł (ponieważ nie umiałam nic takiego znaleźć, to podmieniam to na literę L) jak "Life starts now" - Three Days Grace

K jak "Konfrontacja" - Adrian Wiśniewski ze Studia Accantus

A - "(The) Art of war" - Sabaton

Powinnam również kogoś nominować. Nie wiem, jednak czy na pewno komuś chciałoby się to robić, dlatego jeżeli ktoś jest chętny do wykonania tego TAGu, to zapraszam do zabawy :) 

2 komentarze:

  1. Jedyny TAG, którego nie mam ochoty zrobić :D Bo muzyczny xD A czytając tytuł Poison myślałam o innej piosence o tym samym tytule :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, no widzisz, to dobrze, bo rozważałam, czy cię nie nominować! Ale to nawet lepiej wyszło, że się tak nie stało, skoro nie podoba ci się ten TAG.

      Usuń

Szablon wykonany przez prudence.