20 października 2015

Randka w ciemno Book TAG

Nie wiem, czy słyszeliście o nowym TAGu, który ostatnio krąży wśród blogów książkowych. Ogólnie mój do takich jakość szczególnie nie należy, choć czasem pojawiają się recenzje, ale uwielbiam książki. Dlatego wszelkiego rodzaju TAGi z nimi związane z miłą chęcią przyjmuję do zrobienia. Tym razem zostałam nominowana przez KittyAillę. Bardzo, bardzo ładnie jej za to dziękuję. 
"Randka w ciemno Book TAG" polega na tym, aby wybrać sześć dowolnych książek, a potem określić je trzema słowami. Czytelnicy starają się odgadnąć tytuły, a potem dzięki kliknięciu w odpowiednie pola przenoszą się na stronę, która wskazuje im, o jaką książkę chodziło. Mam nadzieję, że sobie z tym poradzicie i dobór był odpowiedni. Ogólnie mogę powiedzieć, że dominuje tutaj fantastyka i żadna z tych książek nie została zrecenzowana na moim blogu - przykro mi. 
W każdym razie: powodzenia! Piszcie w komentarzach, ile tytułów udało wam się odgadnąć! 
A ponieważ przez te zdjęcia rozjeżdża mi się tekst, to nominacje pojawią się zamiast na dole tutaj. Zapraszam do zabawy: 
I każdego, kto zechchce go zrobić :) 




23 komentarze:

  1. Zgadłam dwie, jej :D
    Nie przyznam, nietypowe wzięłaś te książki, dwójki bym chyba w życiu nie odgadła, spodziewałam się wszystkiego, tylko nie tego... ale chyba im trudniej, tym lepiej, więcej zabawy jest :D
    Kocham ten TAG <3
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję Angelfall!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję tych dwóch :D Ja zależy od osoby. U jednej zgadłam 4/6, u innej nic.
      A skoro tak ci się podoba, to go zrób :D Komentarzowo cię właśnie nominowałam.

      Usuń
  2. Pisarz - kot - Moskwa ♥♥ Mnie również udało się odgadnąć dwie, bo resztę znałam co najwyżej z tytułu (jeśli w ogóle). Przyznaję, że tag ciekawy, może w wolnym czasie się skuszę i sama spróbuję coś powymyślać... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :D Też moim zdaniem ten TAG jest boski.

      Usuń
  3. Okej, bez problemu odgadłam trzy - Dożywocie, Mistrza i Małgorzatę oraz Wybacz mi Leonardzie :3 Jak możesz kojarzyć Ja diablicę z jedzeniem?! Jestem zbulwersowana!
    Godzina Pąsowej Róży... Ty coś takiego czytałaś? Dobre? Powinnam poznać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie dziękuję za nominację, tylko będę mieć problem natury technicznej bo nie wiem jak zrobić takie ukryte karteczki... ><

      Usuń
    2. Nie odgadłaś "Ja, Diablicy"?! Zawiodłam się na tobie! Nie spodziewałam się tego. Przecież mrożonki - Beleth, jabłka - Wiktoria, Eklery - Lucek.
      Czytałam to w dzieciństwie i od tamtej pory kilkakrotnie widziałam film :P To jest stara książką, ale mi się podobała.
      A od czego masz mnie? Żebym ci tłumaczyła drogi na dworcach i sprawy informatyczne! Więc ci to wytłumaczę.

      Usuń
  4. Tylko jedna odgadnięta... słabo. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak u Suomi, będę na bieżąco pisać moje rozkminy... Mam nadzieję, że nie przeszkadza ci to :D
    1.... WTF? Różowy królik? :D Takie było moje pierwsze skojarzenie xD Ale nie wiem, dlaczego do głowy przyszło mi "Tam gdzie spadają anioły" :D Niestety oczywiście błędnie...
    2... Ta Róża to mi się skojarzyła z Oskar i Pani Róża, ale w życiu bym nie zgadła prawdziwej wersji no xD
    3... Zgadłam, tak zgadłam, mrożonki :D
    4... To w ogóle nie skojarzyło mi się z tą książką... Może dlatego, że jej nie doczytałam?
    5... Podoba mi się to połączenie słów, ale nawet nie próbowałam zgadywać xD I słusznie, bo dopiero mam w planach tą pozycję :D
    6... A tej i tak bym nie zgadła z powodu awersji do autorki :D

    Ok, jak widzisz... aż 1 książkę, bo... mrożonki :D Zobaczyłam to słowo i od razu o niej pomyślałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, te rozkminy są boskie <3
      Tak, różowy królik! Powinnaś koniecznie przeczytać "Dożywocie".
      I cieszę się, że mrożonki ci się bezsprzecznie skojarzyły!
      A co do Anne Bishop, to ogólnie ja też nie lubię jej książek za bardzo. Próbowałam przeczytać jakieś tam kamienie (nie pamiętam, jak się ta seria nazywa) i to była masakra. Ale o dziwo "Pisane szkarłatem" mi przypadło do gustu. Nie jest to wybitna pozycja, którą będę polecać, ale mi się spodobało i czytam :) Tym bardziej, że 1 część dostałam, 2 znalazłam w antykwariacie, a z 3 czekam na porządną zniżkę. Więc nie mam na co narzekać :P

      Usuń
    2. Mam w planach książki M. Kisiel :) Również "Dożywocie" :D
      Mnie zraził "Głos" do jej stylu i jakoś mnie nie korci, żeby próbować raz jeszcze, choć całą serię z tym szkarłatem mogłabym pożyczyć od przyjaciółki :D
      Mrożonki rządzą :D

      Usuń
    3. Cóż, nie dziwię się twojemu zrażeniu do tej autorki. Aczkolwiek jeżeli kiedyś będziesz czuła chęć, aby spróbować jeszcze raz, to zobacz czy cię "Pisane szkarłatem" nie przekonają :D

      Usuń
  6. Ehhh, nie odgadłam ani jednej...., ale to zapewne przez to, że żadnej jeszcze nie czytałam. W każdym razie zabawa przednia. :-) Jak tylko natknę się na innych blogach na taki tag, na pewno znów zagram. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś przeczytała, to pewnie być zgadła :) Znam ten ból.
      Ciekawa jestem co wrzucisz, więc z miłą chęcią zobaczę ten TAG u ciebie :)

      Usuń
    2. Wiesz, jakoś nie mogę się przekonać do tagów. Dostałam sporo nominacji i czasem mi głupio, że nie napisałam jeszcze ani jednego tagu, ale jakoś nigdy nie mogę znaleźć czasu i weny... Może kiedyś się przekonam i coś naskrobię. :-)

      Usuń
    3. Rozumiem :D Cóż, jeżeli kiedyś cię najdzie wena, to z miłą chęcią zobaczę je u ciebie na blogu.

      Usuń
  7. Pisarz-Kot-Moskwa – Czyżby Mistrz i Małgorzata?
    To jest całkiem fajny tag, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yep, Mistrz i Małgorzata :D
      Mi też bardzo przypadł do gustu, bo jest inny niż reszta.

      Usuń
  8. Ciekawy tag. Myślę, że kiedyś zrobię go u siebie ale u ciebie nic nie zgadłam... Hmmm... Ciekawe czemu? Bo jeszcze nic z tego nie czytałam :) Genaralnie jestem tu pierwszy raz ale blog mi się spodobał więc obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam z tym TAGiem, że widzę go u innych, chcę zrobić, a tu nagle "kurde, nie czytałam żadnej z tych książek" :P
      Bardzo mi miło ^^

      Usuń
  9. Jak jak uwielbiam ten TAG! ♥ Udało mi się odgadnąć aż (tylko) 4 tytuły ;) A "Pisane Szkarłatem" już dodałam na moją listę 'must read'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba na razie odgadłaś najwięcej tytułów ze wszystkich! Gratuluję :D

      Usuń

Szablon wykonany przez prudence.